onsdag 4. november 2015

Kort med masse fra metallpynt!

Hei!
På Tingvolltreffet kom jeg godt i gang med et Shaker Card!
Eller "Ristekort" som jeg kaller det!
Måtte jo bli et herre-kort igjen!
 Det er jo det jeg liker best å pusle med!
 
Enda en gang har jeg brukt et mannskapsbilde fra båten bestefaren min var på som ung!
Synes det bilde er så fint og morsomt å bruke! Alt av metallpynt, teksten av tre og glasset er fra Korthobby. Skruene er funnet i mitt skattekammer: gubbens arbeidsbenk i garasjen! De er behandlet med eddik og salt for å få et gammelt preg!
På rammen har jeg hatt metalltape og brukt embossingfolder, maling og sandpapir!
 
Klem fra meg til deg som er innom bloggen min!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig Lisen !
Råkult ble det :)
Klem Wenche

Gitte sa...

Super flot kort.