mandag 4. juni 2012

Never ending card


 Har laget et evighetskort med lappeteknikk-mønster. Fikk ideen til å bruke lappeteknikk-mønster i bloggen til Mariannespapir. Takk for ideen! Har drivi mye med lappeteknikk tidligere, så dette var gøy! Men tok en evighet. Så navnet passer til kortet!

 Lagde et belte med magnetlås til kortet. Inni beltet har jeg hatt hvitt papir til å skrive en hilsen.

 Dette kortet kan brettes og brettes i en evighet. Det er 8 forskjellige mønstre som kommer fram.






Siden dette er et brettekort vil jeg delta på følgende 2 utfordringer som begge har brettekort som tema:





5 kommentarer:

Grethe sa...

Oooo... Dette er kreativt! Noe sånt har jeg aldri prøvd før, men jeg ble skikkelig inspirert!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Sissel sa...

Så flott med lappeteknikk på evighetskortet. Har laget et slikt en gang, jeg også, og helt enig med deg... det tok en evighet å pynte!!
Klem

Torild sa...

Kjempefint evighetskort! :)
Jeg har faktisk ikke prøvd meg på det enda.

Kom på den banankaka di jeg. :) Har du en oppskrift på den. Den er bare såååå god!!!

Hilsen fra Torild. :)

Aud Kristin sa...

DEtte har du lagt masse arbeid i!flott kort!

Wenche sa...

Et fantastisk kort som jeg ser du har lagt ned utrolig mye arbeid!! Men det er det verdt med et slikt flott resultat!! Lappeteknikken gir flotte mønstre med nydelige mønsterpapir ;)
Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!
Klem, Wenche :0)